ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب زیبای حکمت شادان

 

کتاب حکمت شادان نوشته ی فریدریش ویلهلم نیچه است.این کتاب برای پارسی زبانان توسط حامد فولادوند _ جلال آل احمد _ سعید کامرانی ترجمه شده است و توسط انتشارات جامی به چاپ و نشر رسیده است.کتاب حکمت شادان برای اولین بار در سال 1887 منتشر شد.نیچه این کتاب را شخصی ترین اثر خود می داند. او در این کتاب بود که یکی از مهمترین نظریات خود و دکترین بازگشت ابدی را مطرح کرد. کتاب حکمت شادان، دربردارنده ی برخی از ارزشمندترین پرداخت های نیچه به هنر، اخلاقیات، دانش، حقیقت، هوشیاری ذهنی و خاستگاه تعقل است. بخش عمده ی این اثر، اندکی قبل از خلق کتاب «چنین گفت زرتشت» به نگارش درآمد و مخاطب می تواند علاوه بر آشنایی با زرتشت، با برخی از جذاب ترین تفکرات فلسفی و اشعار نیچه آشنا شود. کتاب حکمت شادان، بی شک در زمره ی برترین آثار فلسفی تاریخ قرار دارد و شاهکاری دیگر از یکی از بزرگترین متفکرین در دو قرن اخیر است.

 

آنچه در بخشی از کتاب حکمت شادان  می خوانیم :

مردان مشهوری که نیاز به شهرت خود دارند مانند تمام سیاست مداران دیگر متحدان و دوستان خود را هیچوقت بدون نظر و نقشه قبلی انتخاب نمی کنند.آنان از این یکی اندکی درخشش و پرتر فضیلتش را می خواهند و از ان یکی ترس و واهمه ناشی لز بعضی صفات نگران کننده که همه در وجودش می شناسند.از ان دیگری شهرت و سابقه لاقیدی و تنبلی و تن پروری را می طلبند زیرا برای رسیدن به مقصود خود لازم است موقتا بی توجه  و لاقید به نظر بیایند و از این طریق مراقبت و گوش به زندگی خود را پنهان می کنند . گاه نیاز دارند در چشم دوستانشان بوالهوس و عجیب جلوه کنند و گاه جستجو گگر و یا عالم نما و فضل فروش.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : فریدریش ویلهلم نیچه

مترجمان : حامد فولادوند _ جلال آل احمد _ سعید کامرانی

انتشارات : جامی

تعداد صفحات : 407 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار