ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب زیبا و خواندنی آغازی دوباره

 

 

کتاب اغازی دوباره کتابی ست همانند زنگ هشدار. خط به خط آن به ما یاداور می شود که خداوند را فرام.ش نکنیم. تک به تک معنا و مفهوم پاراگراف هایش هشداریست ردباره ی وجود و عظمت حداوند.کتاب آغازی دوباره با تقویت روحیه ی خدا پسریتی و خدا شناسی در مخاطب این امکان را ایجاد می کند که در زندگی خود تحول ایجاد کند و راه جدیدی را در پیش بگیرد. او به ما در کتاب اغازی دوباره یاد اور میشود که خداوند از تمام مشکلات و سختی های ما بزرگتر است.از ما میخواهد هرروز یک گام به سمت خداوند برداریم تا به اوج شکوفایی و رستگاری برسیم.

بخشی از کتاب آغازی دوباره

درست همان‌گونه که خورشید گرماپراکنی می‌کند، خداوند نیز انوار الطاف خویش را می‌پراکند. این‌طور نیست که خداوند کاری را از سر عادت یا تصادفی انجام بدهد، ماهیت وجود او چنین است. ذات پروردگار نیکی محض است. تشخیص دادن موهبت‌های خداوند امری مهم است. کتاب مقدس می‌گوید تمام موهبت‌های خوب از سوی پروردگار ماست، تمام موهبت‌های بزرگ و کوچک.

خداوند بارها و بارها، در زندگی ما میانجیگری کرده، مراقب ما بوده و شفایمان داده است. اما موهبت‌های او را تشخیص نمی‌دهیم. آن‌ها را تضمین‌شده نپندار. تصادفی نبود که همسرت را دیدی و عاشقش شدی. خداوند قدم‌هایت را هدایت می‌کرد. شغل خود را شانسی به دست نیاورده‌ای. دست رحمت پروردگار بوده است. اینکه فرزندانت قوی و سالم‌اند فقط به خاطر خوش‌اقبالی تو نیست، خداوند به تو لطف کرده است. باید تمام طول روز بگویی: خدایا بابت این موهبت‌ها از تو متشکرم. برای سلامتی‌ام از تو سپاس‌گزارم. برای همسرم از تو ممنونم. برای شرایط و موقعیت‌های خوبم از تو متشکرم.

تو باید چشم‌انتظار موهبت‌های خداوند باشی. طرز فکر ما باید چنین باشد: امروز بی‌صبرانه منتظرم تا ببینم خدا برایم چه می‌کند. هر اتفاق خوبی که رخ داد بی‌درنگ از خداوند سپاس‌گزاری کن. شاید رویدادی کوچک باشد، شاید یک‌مرتبه ایده‌ای خوب به ذهنت رسیده است. بی‌درنگ بگو «پروردگارا بابت این ایده از تو متشکرم، می‌دانم از طرف تو به ذهنم خطور کرده است.» یکی از پروژه‌های کاری‌ات را سریع‌تر و ساده‌تر از آنچه گمان می‌کردی انجام دادی، بی‌درنگ بگو «پروردگارا متشکرم که لطف خود را شامل این پروژه کردی.» خداوند دائم مشغول است. الطاف خود را به ما نشان می‌دهد، اما بسیاری از اوقات ما آن را تشخیص نمی‌دهیم. ما منتظر اتفاقاتی بزرگ و ویژه هستیم.

 

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : جول اوستین

مترجم : افسانه مقدم

انتشارات : نسل نو اندیش

تعداد صفحات : 191 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار