ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب زیبا و خواندنی راز

 

 

کتاب راز نوشته ی راندا برن است. کتاب راز درباره ی رسیدن به خواسته ها ، ارزوها و اهداف است.کتاب راز در سال 2006 پر فروش ترین کتاب تابستان و پاییز بود.این کتاب گاهی هم نکاتی درباره ی قانون جذب بیان کرده است.کتاب راز در حقیقت برگرفته از مستندی به همین نام است و در سراسر این مستند به اهمیت قانون جذب اشاره می‌شود. قدرتی که دررسیدن افراد به آرزوهایشان کمک می‌کند و در بحث ارادۀ آزاد انسان در تعیین سرنوشت وی است.در محتوای کتاب راز و لابه‌لای هر سطر و جمله تلاش نویسنده اثر، راندا برن، این بوده است تا در موضوع سرنوشت انسان کامل صحبت کند و زندگی فردی را موردنقد قرار دهد. راندا برن در کتاب راز درهای جدید از تفکر و نیروی ذهن را به روی خوانندگان خود گشوده است، راهی که این کتاب به‌ظاهر ساده را بسیار خواندنی و جذاب کرده و تا پایان داستان راز متوجه این امر نخواهید شد.

 

انچه در بخشی از کتاب راز می خوانیم :

پرتویى از «راز بزرگ» بر دلم تابیده بود و درکى اجمالى از آن به دست آورده بودم. راز زندگى، این پرتو از کتابى بر دلم تابیده بود که قدمتى یک‌صد ساله داشت. این کتاب توسط دخترم هِیلى به دستم رسیده بود. سرنخ راز را به دست گرفتم و در گذرگاه تاریخ راه افتادم و به دنبال آن به گذشته‌های دور رفتم. باورم نمی‌شد این‌همه آدم از راز باخبر بوده باشند؛ با شگفتى از خود می‌پرسیدم: «چرا این راز را همۀ مردم نمی‌دانند؟» اشتیاقى سوزان براى سهیم شدن این راز با همگان شعله‌ ورم‌کرده بود. جستجویى را آغاز کردم براى یافتن کسانى که زنده بودند و از این راز خبر داشتند.

آن‌ها یکی‌یکی کشف می‌شدند. من آهن‌ربا شدم. به‌محض آنکه جستجو را آغاز کردم، استادان بزرگ وزنده‌ دنیا یکى پس از دیگرى به‌سوی من کشیده می‌شدند. فکر این‌که راز را در فیلمى به جهانیان عرضه کنم از خاطرم گذشت و دو ماه بعد گروه تولید تلویزیونى راز آماده‌ کار بودند. لازم بود هرکدام از اعضاى گروه از ماهیت راز به‌طور کامل آگاه باشد، زیرا بدون این آگاهى، کوشش ما براى انتقال راز بی‌نتیجه می‌ماند.

حتى یک استاد را هم نداشتیم که از حضورش در فیلم مطمئن باشیم. باوجوداین، به راز اطمینان کامل داشتیم. ما هر چیز و یا هرکسی را که نیاز داشتیم به‌سوی خود جذب می‌کردیم. هشت ماه بعد فیلم راز پخش شد. فیلم به‌تدریج در سراسر دنیا پخش می‌شد و حکایت معجزه‌های گوناگون سیل‌ وار جارى می‌شد: هزاران گزارش به ما رسید حاکى از آن‌که عده‌ای بسیار راز را به کار بسته بودند و به ثروت هنگفت و سلامت و شادمانى رسیده بودند. چک‌های برگشتى بسیارى به‌طور غیرمنتظره وصول‌شده بود.

من راز را ساختم تا مایه‌ شادمانى و سعادت میلیاردها نفر در سراسر جهان شود. گروه سازندۀ‌ فیلم راز هرروز از سراسر جهان میلیون‌ها نامه‌ رضایت و قدردانى دریافت می‌کنند. آن‌ها از ملیت‌های گوناگون و داراى کیش‌ها و آیین‌های گوناگون‌اند. آرى، با دانستن این راز، دیگر هیچ کارى غیرممکن نیست. مهم نیست کجا هستى و در چه وضعیتى هستى، راز می‌تواند تو را به همه‌ خواسته‌هایت برساند.

مشخصات کتاب :

نویسنده : راندا برن

مترجم : نفیسه معتکف

انتشارات : لیوسا

تعداد صفحات : 215 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار