ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب شیطان به قتل می رسد

 

 

معرفی کتاب شیطان به قتل می رسد

کتاب شیطان به قتل می رسد نوشته ی اگاتا کریستی نویسنده ی معروف و پرطرفدار است که با ترجمه ی جمشید اسکندانی از سوی انتشارات ثالث منتشر شده است و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.آگاتا کریستی مشهورترین جنایی‌نویس جهان و خالق پوآرو و خانم مارپل است .این کتاب ماجرای یک مهمانی ساده و بازی است که به یک جنایت هولناک تبدیل می‌شود.

 

 

بخشی از کتاب شیطان به قتل می رسد

کاسبی تبهکاران هم کساد شده است شاید هم صبر کرده‌اند تا امروز به این‌جا دستبرد بزنند؟ به هرحال، اگر این کار را بکنند که خیلی جالب خواهد بود.»

پوارو در جواب گفت:

«متأسفانه باید به عرضتان برسانم که من هم مثل بقیه صرفآ برای تماشا آمده‌ام.»

در همین لحظه، زن جوان بسیار زیبایی که کلاه جدیدی از حصیر مشکی و مزین به سه پر بر سر داشت و سگ پودل کوچکی را هم بغل کرده بود، نزد شیتانا آمد و با او گرم گفتگو شد. شیتانا به او گفت:

«عزیزم، چرا به مهمانی آن شب نیامدی؟ جایت خالی بود. نمی‌دانی چه مهمانی گرم و جالبی بود! راستش خیلی‌ها با من صحبت کردند و حرف‌هایی هم زدند.

ولی خوب، یکی از آن‌ها فقط احوالپرسی کرد و بعدش هم تشکر و خداحافظی. نمی‌دانم، شاید از گاردن پارتی آمده بود که این‌قدر زود رفت.»

همچنان‌که شیتانا با این زن جوان صحبت می‌کرد، پوارو بی‌اختیار متوجه سبیل شیتانا شد و با خود گفت:

«چه سبیل قشنگی! واقعآ زیباست! احتمالا در لندن یگانه سبیلی است که تا حدودی می‌تواند با سبیل من، یعنی هرکول پوارو، رقابت کند. ولی نه، ابهت و جلالی ندارد و قابل مقایسه با سبیل من نیست. به هر صورت زیباست و جلب‌توجه هم می‌کند.»

ولی فقط به خاطر سبیل نبود، شیتانا طوری در مجامع حاضر می‌شد که توجه همه را به خود جلب می‌کرد. او با رفتار و کردارش حالت اهریمنی بخصوص و تجسمی واقعی از ابلیس را تداعی می‌کرد. لاغراندام و بلندقد بود، با صورتی کشیده و مغموم، ابروانی پرپشت، مثل شبق مشکی و سبیلی بسیار مرتب و منظم و چرب و براق که دو سر آن‌ها به زیبایی خم شده بود. لباس‌هایش که طرح‌هایی عجیب و غریب و سؤال‌برانگیز داشت، کار بهترین خیاط بود.

هر انگلیسی سالمی، به محض دیدن شیتانا، بی‌اختیار در دل می‌گفت: «باز هم این مردک، شیتانای لعنتی.» سپس حس می‌کرد دوست دارد با مشت و لگد به جان او بیفتد.

تمام زن‌های شوهردار، دخترهای جوان، خواهرها، عمه‌ها، خاله‌ها، مادرها، و حتا مادربزرگ‌ها، همه در مورد آقای شیتانا متفق‌القول بودند و می‌گفتند: «بله عزیزم. البته که می‌دانم. آقای شیتانا آدم مخوفی است

 

 

مشخصات کتاب شیطان به قتل می رسد

نویسنده : آگاتا کریستی

مترجم :جمشید اسکندانی

انتشارات : نشر ثالث

تعداد صفحات : 414 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار