ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب عاشقی به سبک ون گوگ

 

کتاب عاشقی به سبک ون گوگ یک کتاب در ژانر عاشقانه است ولی بسیار خاص و متفاوت با دیگر اثار عاشقانه. این کتاب داستان عاشق شدن پسر جوانی را بیان می کند که سر تا سر زندگی اش راز آلود است و شما در این داستان به کشف حقایق و راز های زندگی او می پردازید. در عین حال کتاب عاشقی به سبک ون گوگ یک کتاب همه چیز تمام است.پسر البرز نام دارد که به عنوان خدمتکار در خانه ی یک فرمانده ارتش کار میکند و از بچگی با دختری به نام نازلی همبازی بوده است با گذر زمان و بزرگ شدم عاشق او  می شود.این رمان در واقع تصویری از فضای روشنفکری عصر پهلوی را به تصویر کشیده و خواننده را در آن فضا قرار داده است. شخصیت اصلی داستان نقاش معلولی‌ست که در طول روایت داستان شیدایی خود، از پیله‌ای که با عنوان هنر دور خود پیچیده خارج می‌شود، پوست می‌اندازد و وارد فضای واقعی جامعه می‌شود. علاوه بر وجه ادبی زیبای این رمان، به نظر می‌رسد که نویسنده ظرافت‌ها و جزئیات نقاشی را هم به‌خوبی شناخته و بیان کرده است.

 

بخش هایی از کتاب عاشقی  به سبک ون گوگ :

به قول نازلی نقاشی آدم را کر می‌کند، شنوایی آدم را می‌برد توی رنگ‌ها و نقاش وقتی به نقاشی فکر می‌کند، یا وقتی دارد تابلویش را می‌کشد، هم رنگ‌ها را می‌بیند و هم رنگ‌ها را می‌شنود. بو و مزه‌ای که حس می‌کند، بو و مزه رنگ است و با دمب باریک و بلند قلم مو، لمسش را هم به تن تابلو می‌ریزد و گاهی اصلا هوس می‌کند به این لمس آنقدر میدان بدهد که از نوک انگشتش برای درهم کردن و ساختن رنگ‌ها استفاده کند. همیشه خدا کناره منفذها و زیر ناخن انگشت اشاره‌مان رنگی بود و موقع کشیدن و فکر کردن به نقاشی، صدایی غیر از رنگ نمی‌شنیدیم.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : محمدرضا شریفی خبوشان

تعداد صفحات : 212 صفحه

انتشارات : شهرستان ادب


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار