ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب معلم پیانو دانلود رایگان نسخه pdf

دانلود کتاب معلم پیانو

 

معرفی  و بررسی کتاب معلم پیانو نسخه  پی دی اف

معلم پیانو داستانی با فضای روان‌شناسانه اثر چیستا یثربی ذاست که روابط میان نسل جوان و گذشته و تضادهای میان آنان را روایت می‌کند. شخصیت اصلی داستان مرجان مفتخر نام دارد که در گذشته نقاش معروفی بوده است؛ اما پس از جدایی از همسر و سرپرستی از تنها فرزند خود (کیمیا) نسبت به حرفه نقاشی احساس تنفر پیدا کرده و علی رغم در اوج بودن، آن را کنار گذاشته است. مرجان اکنون تنها برای فراهم کردن محیطی آرام و در عین حال دوستانه با دختر خود تلاش می‌کند. کیمیا در دوران نوجوانی است و به طبع سن و از طریق اینترنت با پسری به نام شایان که معلم پیانومی باشد ، در ارتباط است . مادر که از سر کنجکاوی و مراقبت از فرزند خود از این رابطه باخبر می شود، پس از آشنایی با پسر جوان، به وی پیشنهاد می‌دهد تا برای آشنایی بیشتر با دخترش، برای تدریس پیانو در خانه‌شان حضور پیدا کند. این داستان با اتفاقات عجیبی ادامه می‌یاد تا درنهایت به نجات پسر جوان از خواب خودخواسته‌ی خود می‌شود.

 

 

در بخشی از داستان می‌خوانیم:

«گفت: لطفا برید اون‌ورتر. لبه‌ی صندلی نشستم. نشست. لحظه‌ای مکث. انگار نفس می‌گرفت و بعد شروع به نواختن کرد. نرم و آرام. مثل این‌که کلیدهای پیانو را نوازش می‌کرد و من با موسیقی، چهره‌ی کیمیا را می‌دیدم… و حس می‌کردم این دست‌ها روی صورت معصوم دختر من نواخته می‌شوند. دختری که شیرش داده بودم، اولین لبخندش را دیده بودم، اولین بوسه‌اش مال من بود، گریه‌هایش روی شانه‌ی من بود. موسیقی بی‌نظیر بود. مرا می‌برد بالا و بالاتر… آن را شنیده بودم. کیمیا در بچگی سوار اسبی در پاساژ نزدیک خانه می‌شد که این آهنگ را به شکل عروسکی پخش می‌کرد. اما این موسیقی بود. گرم و آرامش‌بخش. انگار روحت را از پنجره بیرون می‌برد و پسرک… انگار دیگر در اتاق نبود. انگار روحش را به برگ‌ها، درختان و حتی طوفان پشت پنجره بخشیده بود. مطمئن بودم در آن حال اگر سیلی هم بخورد، نمی‌فهمد. موسیقی تمام شد. بی‌اختیار دست زدم. نمی‌دانم چرا. شاید چون آن موسیقی، معصومیت و زیبایی کیمیا را در کودکی به یادم آورده بود. دختر زیبای من… که نه شبیه من بود نه پدرش. گفت: فور الیز. گفتم: بله. گفت: بتهوون برای یکی از دخترایی که دوست داشته سروده. “الیز”… یکی از شاهکارای جهانه. گفتم: الیز… و در دلم گفتم: کیمیا… کیمیام شاهکار منه… بوی جنگل‌های سوخته. برق نقره‌ی روی سینه‌اش و آن دو ساعت با دو وقت مختلف اذیتم می‌کرد.»

 

مشخصات کتاب

نویسنده : چیستا یثربی

موضوع:داستانی
سال انتشار : 1395


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shuser

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار