ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب منسفیلد پارک

 

معرفی کتاب منسفیلد پارک

کتاب منسفیلد پارک نوشته ی جیم استین است که توسط رضا رضایی ترجمه شده است و از سوی انتشارات  نی به چاپ رسیده است.او از مشکلات زنان می نویسد.بسیاری از نویسندگان زن و حتی مرد در طول تاریخ موضوع سرکوب زنان را درون‌مایه‌ی آثار خود قرار داده‌اند و داستان‌های ماندگاری خلق کرده‌اند. جین آستین نویسنده‌ی برجسته‌ی انگلیسی با توجه به نقش زنان در خانواده، داستان‌های عاشقانه‌‌‌ی زیادی خلق کرد که تلاش دختران جوان برای به دست آوردن زندگی و عشق را روایت می‌کردند. منسفیلد پارک یکی از رمان‌های عاشقانه‌ی جین آستین از زبان دختری جوان است که مشکلات زنان قرن هجدهم و نوزدهم میلادی را به نگارش در می اورد.

 

 

بخشی از کتاب منسفیلد پارک

از قرار معلوم، آقای کرافرد روز بعد روانه لندن شده بود، چون دیگر در خانه آقای پرایس پیدایش نشد. دو روز بعد، نامه‌ای از خواهر آقای کرافرد به دست فانی رسید که حاکی از همین بود. فانی، البته به دلیلی دیگر، نامه را باز کرد و با کنجکاوی بسیار زیادی خواند: فانی عزیز، باید به تو بگویم که هنری فقط برای دیدن تو به پورتسموث سفر کرده بود. شنبه گذشته با تو تا لنگرگاه قدم زد، یک بار دیگر هم روز بعد، کنار ساحل. هوای لطیف، دریای خشن و قیافه دلنشین و گفت‌وگوهای شیرین‌تان، همه و همه به بهترین نحو سازگاری داشتند و به احساساتی دامن می‌زدند که حتی یادآوری‌شان هم هیجان‌انگیز است. تا جایی که من می‌دانم. این بود لب مطلب. به من می‌گوید بنویسم، ولی من نمی‌دانم دیگر چه باید بنویسم جز همین سفر به پورتسموث، همین دوباره پیاده‌روی‌تان، آشنایی‌اش با خانواده تو، بخصوص با یکی از خواهرهای قشنگ تو، دختر نازنین پانزده ساله‌ای که همراه شما به ساحل آمد و از قرار معلوم اولین درس عشقش را فرا گرفت. وقت ندارم زیاد بنویسم، اما اگر وقت هم داشتم دلیلی نداشت زیاد بنویسم، چون این نامه به کار و بار ما مربوط است و من این مطالب را برای این می‌نویسم که اطلاعات لازم را به تو بدهم، و اگر نامه را عقب می‌انداختم شاید گران تمام می‌شد. عزیزم، اگر این‌جا پیش من بودی چه صحبت‌ها که با تو نمی‌کردم!… مجبور می‌شدی همین‌طور به حرف‌هایم گوش کنی تا خسته بشوی، بعد هم نصیحتم کنی تا باز هم خسته بشوی. من نمی‌توانم حتی ذره‌ای از فکرم را روی کاغذ بیاورم، به خاطر همین به کلی سکوت می‌کنم و تو را به حال خودت می‌گذارم تا هر چه می‌خواهی حدس بزنی. خبری هم برایت ندارم. البته تو دوز و کلک‌های خودت را داری. هیچ لطفی ندارد سرت را با اسم آدم‌ها و مهمانی‌هایی درد بیاورم که تمام وقتم را گرفته‌اند. می‌بایست از اولین خاله زاده‌هایت برایت بنوسم، ولی تنبلی کردم، و حالا هم که دیگر مدت درازی گذشته است.

 

 

مشخصات کتاب منسفیلد پارک

نویسنده : جین استین

مترجم : رضا رضایی

انتشارات : نی

تعداد صفحات : 543 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار