ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب من گنجشک نیستم + پی دی اف رایگان

دانلود کتاب من گنجشک نیستم

 

معرفی کتاب من گنجشک نیستم از مصطفی مستور +نسخه رایگان پی دی اف

 کتاب ” من گنجشک نیستم ” رمانی کوتاه از مصطفی مستور است که در سال 1388 به چپ رسیده است این  کتاب  یک رمان  واقع‌گراست. داستان در بیست بخش رقم می‌خورد. زاویه دید این داستان اول شخص است. می‌توان گفت زبان داستان به زبانی ساده و صریح میل می‌کند. زمان‌هایی که راوی دچار تشنج می‌شود مستور زبان ساده‌ی روایت را به زبانی جنون‌زده تغییر می‌دهد. در این کتاب نوعی فضای ترس و وحشت حاکم است. دیوانگانی که در این رمان تصویر شده‌اند هر یک زندگی عجیبی را پشت سر گذاشته‌اند. من گنجشک نیستم روایت زندگی این دیوانگان است.

 

در بخشی از کتاب من گنجشک نیستم می‌خوانیم

از توی اتاق خواب می توانستم افسانه را ببینم که توی آشپزخانه ظرف می شست. روزنامه ها را از روی پاتختی بر داشتم و تا زدم. کتاب ها را توی کتاب خانه گذاشتم و دکمه ی تلویزیون را فشاردادم اما هنوز تصویرش نیامده بود، خاموشش کردم. گوشی تلفن را بر داشتم و بعد به سرعت سرجاش گذاشتم. افسانه بشقابی را که پر از کف مایع ظرف شویی بود زیر شیر آب گرفت و بعد آن را با دقت و احتیاط گذاشت توی جا ظرفی. نشستم لبه ی تخت خواب و باز به او نگاه کردم. چند تار مو را که توی صورتش ریخته بود با ساعدکنار زد و چاقویی را برد زیر شیر آب.
دوسال پیش با هم ازدواج کردیم. توی دانشکده با هم آشنا شدیم. یعنی توی کتاب خانه ی دانشکده. ترم پنجم بود و من تازه تغییر رشته داده بودم و از رشته ی تاریخ آمده بودم رشته ی فلسفه. افسانه عکاسی می خواند. خیلی زود عاشق هم شدیم.

 

مشخصات کتاب
نویسنده: مصطفی مستور
موضوع:رمان کوتاه
سال انتشار:1388
تعداد صفحات:85


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shuser

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار