ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب هرس ذهن

 

 

معرفی کتاب هرس ذهن

کتاب هرس ذهن نوشته ی دو تن از برترین نویسندگان جهان است : استیو اسکات- بری دانپورت که توسط صدف حکیمی زاده ترجمه شده است و از سوی انتشارات آموخته به چاپ و نشر رسیده است. این کتاب یک راهنمای عکلی ست برای رهایی از دغدغه برای رهایی از استرس های زندگی .نویسندگان این کتاب بری و استیو، خود با این مشکلات دست به گریبان بوده‌اند و با حل آن‌ها، به مربیان کاربلدی در توسعهٔ مهارت‌های فردی تبدیل شده و چندین کتاب پرفروش در این باره نوشته‌اند. به همین دلیل، زبان این کتاب بسیار ساده و محتوای آن کاربردی است. آن‌ها هدف‌شان را این‌طور بیان می‌کنند: عادات، اعمال و ذهنیتی را به شما آموزش می‌دهیم که می‌توانید به کمک آن‌ها به‌هم‌ریختگی ذهنی‌تان را که مانع از ذهن‌آگاهی و تمرکزتان می‌شود، هرس کنید.

 

 

بخشی از کتاب هرس ذهن

پژوهشی در دانشگاه کارولینای شمالی دربارهٔ «زوج‌های به‌نسبت خوشبخت و غیرپریشان» نشان داد که زوج‌هایی که به طور فعال تمرین ذهن‌آگاهی انجام می‌دهند، شاهد افزایش رضایت در رابطهٔ خود بوده‌اند. به علاوه، از مقدار سالم‌تری از «استرس در رابطه و استرس کلی» برخوردار بودند و بازدهی‌شان در مقابله با استرس بیشتر بود. تمرین ذهن‌آگاهی به ما این امکان را می‌دهد که کنار شریک زندگی‌مان حضور بیشتری داشته باشیم، از لحاظ احساسی کمتر نسبت به آن‌ها منفعل باشیم و سریع‌تر بر موقعیت‌های پراسترس در رابطه غلبه کنیم.

حضور در رابطه فقط برای روابط احساسی صدق نمی‌کند. در همهٔ روابط می‌توانید ذهن‌آگاهی داشته باشید.

حضور بیشتر در رابطه یعنی چه؟ چند راهبرد که می‌توانید به کار ببرید:

گوش دادن همدلانه

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که عده‌ای هنگام گفت‌وگو با دقت به حرف‌هایتان گوش نمی‌دهند؟

برای برخی افراد توجه به حرف‌های دیگران سخت است، چون ذهن‌شان پر از افکار گوناگون است. اغلب وقتی کسی در حال صحبت است، ذهن ما بیشتر روی جزئیات زندگی‌مان، دغدغه‌هایمان یا حرف بعدی‌مان تمرکز دارد.

گوش دادن همدلانه (یا فعال) عبارت است از اینکه حاضر شویم از ذهن پرمشغله‌مان پا بیرون بگذاریم و بدون قضاوت به حرف‌های طرف مقابل گوش کنیم.

 

 

مشخصات کتاب هرس ذهن

نویسنده : استیو اسکات- بری دانپورت

مترجم : صدف حکیمی زاده

انتشارات : آموخته

تعداد صفحات : 176 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار