ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب هنر تاثیرگذاری

 

 

کریس وایدنر در کتاب هنر تاثیرگذاری ، نظریه های حکیمانه خودش را به نگارش در آورده است.کتاب هنر تأثیرگذاری (The Art of Influence: Persuading Others Begins with You) کتابی ارزشمند در زمینه‌ی آموزش نحوه‌ی موفقیت و تأثیرگذاری است. این کتاب بی‌آنکه شیوه‌های پیچیده و گیج کننده را مطرح کند، شما را به‌ طور مستقیم با چهار قانون مهم و ارزشمند آشنا می‌سازد که اگر آن‌ها را در زندگی رعایت کنید، هم در کار و هم در زندگی به انسانی مقتدر و توانگر تبدیل خواهید شد.

جملات برگزیده‌ی کتاب هنر تأثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود:

– «کریس وایدنر با جوهر موفقیت و زندگی به خوبی آشناست. هنر تأثیرگذاری کتاب مؤثری است که همه‌ی اصول مهم موفقیت را به ما می‌آموزد. این کتاب بر دلتان تأثیر می‌گذارد، شما را به اندیشه وامی‌دارد، و به طرز مثبتی شما را برمی‌انگیزد.» (مایک رابینز)

– «هنر تأثیرگذاری ارائه دهنده‌ی بینشی ژرف و انکارناپذیر است. این کتاب باعث رشد شما خواهد شد. من از صمیم قلب آن را به هر کسی که به طور جدی خواهان موفقیت است، پیشنهاد می‌کنم!» (دان هاتسن)

– «اگر می‌توانستم شما را فقط به انجام دادن یک کار ترغیب کنم، آن کار فقط همین بود: هنرتأثیرگذاری را بخوانید. این کتاب تأثیر بسزایی در زندگی شما بر جا خواهد گذاشت. همه‌ی مدیران نوزده شرکت ما از درس‌های این کتاب استفاده می‌کنند حال نوبت شماست!» (اسکات مک کین)

– «برای کسب موفقیت باید به انسان تأثیرگذاری تبدیل شوید. فراگیری هنر تأثیرگذاری به شما کمک می‌کند تا تأثیر بسزایی بر افراد خانواده، همکاران و جامعه تان به جا گذارید… با خواندن این کتاب کم حجم و استثنایی قدرت نفوذ و تأثیرگذاری خود را از امروز افزایش دهید!» (دَرِن هاردی)

در بخشی از کتاب هنر تأثیرگذاری: متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می‌شود می‌خوانیم:

در یکی از بعدازظهرهای زیبا و دل انگیز یکشنبه، ضیافتی به افتخار مردی جوان و سخت‌کوش برپا شده بود. همه‌ی اقوام و آشنایان در این مهمانی حضور داشتند و به برکت آن، بعضی از اقوام که سال‌ها یکدیگر را ندیده بودند، دور هم جمع شده بودند. خورشید در آسمان می‌درخشید و هوا بسیار مطبوع بود. از این رو، ضیافت در حیاط خلوت و فضای باز ترتیب داده شده بود. طبق معمول، کودکان درون و اطراف استخر سرگرم بازی و شیطنت بودند. فضای حیاط خلوت پر شده بود از بوی خوشِ برگر زغالی.

زندگی مواهب زیادی را به مارکوس دریک اعطا کرده بود. والدین او، بیل و مارگارت دِریک از خانواده‌های اصیل و طبقه‌ی متوسط امریکایی بودند و برای این که زندگی خوبی را برای فرزندانشان فراهم کنند از هیچ تلاشی مضایقه نکرده بودند. بیل برای یک شرکت بیمه کار می‌کرد و مارگارت زنی خانه‌دار بود و وظیفه‌ی نگهداری فرزندانش مارکوس و جک را که دو سال کوچک‌تر از مارکوس بود، برعهده داشت. همه‌ی کارهای منزل از آشپزی، نظافت و پرستاری پسرها گرفته تا رانندگی برای آن‌ها برعهده‌ی وی بود. او از صمیم قلب به فرزندانش عشق می‌ورزید. بیل نیز مرد خانواده و زندگی بود. تفریح و سرگرمی فرزندان و حضور در مراسم مدرسه‌ی آنان اغلب بر عهده‌ی بیل بود. او به هر ترتیبی که بود کارهایش را تنظیم می‌کرد تا هر شب، شام را به موقع در کنار زن و فرزندانش صرف کند. خانواده‌ی آن‌ها الگوی خانواده‌ای ساده و صمیمی بود.

این ضیافت به مناسبت فارغ التحصیلی مارکوس از دانشکده‌ی مدیریت بازرگانی نورث وسترنز کلاگ برپا شده بود. همه‌ی فامیل از این مطلب شگفت زده شده بودند. آخر، در تمام خاندان دِریک تعداد انگشت شماری پایشان به کالج باز شده بود، چه برسد به دانشکده‌ی بازرگانی! نه، خاندان دِریک، خاندانی ساده و معمولی‌ بودند.

اما مارکوس همواره خواهان نوعی دیگر از زندگی بود. او در دوران دبیرستان در سه رشته‌ی ورزشی فوتبال، بسکتبال و بیس‌بال فعالیت می‌کرد و اغلب در سراسر لیگ حضور داشت. ولی ورزش او در حد و اندازه‌ای نبود تا از طریق آن به کالج معتبری راه یابد، پس تصمیم گرفت بیشتر روی درس خواندن تمرکز کند تا ورزش.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : کریس وایدنر

مترجم : امیر حسن مکی

انتشارات : آریا گهر

تعداد صفحات : 128 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار