ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب هنر عشق ورزیدن

 

 

کتاب هنر عشق ورزیدن کتابی ست که به شما راه های سالم و مطمئن عشق ورزیدن را می آموزد.و این باعث میشود تا در رابطه هایتان کمتر با خطا مواجه شوید.

در کتاب هنر عشق ورزیدن به شما مسیر جدیدی از عشق نشان داده میشود.نویسنده کتاب هنر عشق ورزیدن یکی از بزرگترین روانکاوان و روان شناسان  دنیاست.

هرکسی که دوست دارد در روابط عشقی اش دچار مشکل نشود و عشقی سالم را تجربه کند میتواند از این کتاب  بهره ببرد.نویسنده در ابتدا ی کتاب می گوید قرار نیست پس از خواندن کتاب به دنبال راه ساده برای عشق بگردید.بلکه هدف این است که شخصیت خود را تغییر داده و عاقلانه تر تصمیم بگیرید تا عشق سالم را تجربه کنید.

اریک فروم در پیشگفتار این کتاب می‌نویسد:

کسی که این کتاب را به‌امید یافتن دستورالعمل سهل‌الوصولی برای هنر عشق ورزیدن مطالعه کند؛ پس از پایان کتاب متوجه خواهد شد که وقت خود را بیهوده تلف کرده است. برعکس؛ در این کتاب نشان داده خواهد شد که عشق احساسی نیست که هر فرد بی‌اعتنا به سطح رشد و بلوغ خود به سادگی بتواند بدان تسلیم شود. این کتاب قصد دارد خواننده را متقاعد کند که باید با جدیت بسیار برای تکامل کل شخصیت خود بکوشد تا به تعیین جهت سازنده‌ای دست یابد، والا همه کوشش‌های او برای عشق ورزیدن بی‌نتیجه خواهد ماند. زیرا بدون عشق ورزیدن به همسایه و بدون فروتنی راستین، شهامت، ایمان و انضباط، برخورداری از یک عشق فردی حقیقی‌امکان‌ناپذیر است. در فرهنگ‌هایی که صفات فوق کمیاب است، به ناچار دستیابی به استعداد عشق ورزیدن نیز دست‌آورد نادری است. و با اینکه هر کس می‌تواند از خود بپرسد که به راستی چند نفر ایثارکننده عشق واقعی را می‌شناسد.

به هر حال، دشواری راه دلیل آن نیست که از شناسایی مشکلات و بررسی شرایط حصول به هدف دوری کنیم. برای اجتناب از پیچیدگی‌های غیرضروری تا حد ممکن تلاش کرده‌ام که مسائل را با زبان غیرتخصصی بیان کنم. و به همین دلیل کمتر به منابع مآخذ ادبی موجود درباره عشق اشاره کرده‌ام.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : اریک فروم

مترجم : س.علیزاده

انتشارات : آوانامه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار