ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب پرطرفدار غول مدفون

 

 

 

معرفی کتاب غول مدفون

جادو و اسطوره در فضایی حماسی با هم یکی شده‌اند تا «غول مدفون» را خلق کنند، کتابی در حد یکی از همان شاهکارهای همیشگی «کازوئو ایشی گورو»، نویسنده‌ی ژاپنی. هرچه از افسانه و موجودات عجیب و غریب تاریخی بخواهید، در غول مدفون جمع شده است و این یعنی تلفیق کم‌نظیری از ژانرهای درام، دلهره‌آور، مرموز، فانتزی و تاریخی. این کتاب هنگامی که منتشر شد، خیلی از منتقدان و مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد و با استقبال کم‌نظیری مواجه شد. تا جایی که در سال 2015، روزنامه‌ی گاردین آن را به‌عنوان مهم‌ترین کتاب سال معرفی کرد. تاثیرگذاری این کتاب در دنیای ادبیات به همین‌جا ختم نشد و در سال 2017 توانست برنده‌ی جایزه‌ی نوبل ادبیات شود. موراکامی، نویسنده‌ی بزرگ ژاپنی درباره‌ی ایشی گورو می‌گوید: «هر یک از کارهای این نویسنده جدید است و هر بار که کتابی تازه از او به چاپ می‌رسد با عجله خودم را به کتابفروشی می‌رسانم». خواندن کتاب غول مدفون یعنی غرق شدن در دنیایی منحصربه‌فرد و ماجراجویی‌های پر از فرازونشیب.

کتاب های این نویسنده همیشه از شاهکار های دنیای نویسندگی بوده است.نوشته هایش همیشه راز آلود بوده و هست.بیشتر کتاب های این نویسنده دارای جوایز ارزشمندی همچون جایزه نوبل هستند.کتاب غول درون هم در سال 2017 جایزه نوبل را از آن خود کرد.با خواندن این کتاب زیبا و جذاب لحظات خوش را به خودتان هدیه کنید.

 

 

آنچه در بخشی از کتاب غول مدفون می خوانیم

ئاتریس در گوش اکسل گفت: «از قرار معلوم چند ساعت پیش، یکی از مردهای دهکده، نفس‌نفس‌زنان با گَل و گردن زخمی برگشته توی ده، و وقتی نفسش جا آمده، گفته با برادر و برادرزاده‌اش، که یک پسربچه‌ی دوازده ساله است، سر جای همیشگی‌شان لب رودخانه ماهی می‌گرفتند که دو تا غول به‌شان حمله می‌کنند. ولی مرد می‌گوید که غول‌ها از این غول‌های معمولی نبودند. وحشت‌انگیز بودند و فرزتر و مکارتر از هر غولی که این مرد به عمرش دیده بوده. این دیوها -چون این دهاتی‌ها به‌شان می‌گویند دیو- برادرش را جابه‌جا کشته‌اند و پسرش را هم زنده زنده و دست‌وپا زنان با خود برده‌اند. خود مرد زخمی هم بعد از تعقیب و گریزی طولانی لب رودخانه بالاخره توانسته قسر دربرود و می‌گوید خرخرهای شوم آن‌ها را تمام مدت از پشت سر می‌شنیده که نزدیکش می‌شدند. ولی دست آخر آن‌قدر می‌دود که قالشان می‌گذارد».

 

 

مشخصات کتاب غول مدفون

نویسنده : کازوئو ایشی گورو

مترجم : فرمهر امیر دوست

انتشارات : میلکان

تعداد صفحات : 272 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار