ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کودک، خانواده، انسان

دانلود رایگان pdf کتاب کودک، خانواده، انسان اثر ادل فیبر

کتاب «کودک، خانواده، انسان» نوشته‌ی «ادل فبر» و «ایلین میزیش» دو نویسنده آمریکایی در حوزه فرزندپروری، خانواده و ارتباط میان والدین و فرزندان است. در واقع این کتاب حاصل تجربیات این دو خانم است که خود مادر هستند و «به مدت پنج سال در یک گروه تربیت کودک شرکت کردند تا بتوانند فرزندان شان را با روش‌های بهتری پرورش دهند. از آن جا که نویسندگان کتاب، روان‌شناس حرفه‌ای نیستند، در این کتاب از اصطلاحات دشوار و فنی خبری نیست و نویسندگان با ساده‌ترین زبان، تجربیات خود را در مقام مادر در دسترس خواننده قرار داده‌اند. آن‌ها حاصل یک دوره پنج‌ساله کار گروهی زیر نظر دکتر جینات را در این کتاب گرد آورده اند و با طرح شکست‌ها و موفقیت‌هایشان نشان می‌دهند که تربیت کودک، کاری ساده و پیش‌پاافتاده نیست.» این کتاب اولین بار در سال 1368 از سوی انتشارات نی با ترجمه‌ی «گیتی فصیحی» منتشر شد و در سال 1393 به چاپ دوازدهم رسید.

کودک، خانواده، انسان
کودک، خانواده، انسان

درباره نویسندگان کتاب:

ادل فیبر Adele Faber لیسانس رشته تئاتر و فوق لیسانس علوم تربیتی از دانشگاه نیویورک دارد، او مادر سه فرزند است و در مدارس نیویورک تدریس می‌کند. ادل فیبر در زمینه‌ی ارتباطات بزرگ‌سالان و کودکان فعالیت می‌کند و سخنرانی‌های او در سراسر جهان به بسیاری از والدین کمک کرده تا در بهبود روابط خود با فرزندانش تلاش کنند و نتیجه مثبتی را در این مسیر مشاهده کنند.

آیلین مزلیش نویسنده‌ی دیگر این کتاب است که در سال 2017 از دنیا رفت. خانم مزلیش سال‌ها در حوزه‌ی پرورش و ارتباط والدین و مربیان با کودکان فعالیت کرده است و غیر از کتاب کودک، خانواده، انسان چهار کتاب دیگر هم در این زمینه در کارنامه‌ی خود دارد. فیبر و مزلیش با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و همچنین تجربیات والدین دیگر، رویکرد جدید و قابل توجهی را ارائه می‌دهند که بعدها پایه و اساس کارگاه‌های آموزشی برای والدین می‌شود.

کودک، خانواده، انسان
کودک، خانواده، انسان

چکیده ای از کتاب کودک انسان خانواده

کتاب از دو بخش اصلی با عناوین «کودکان انسان‌اند» و «والدین نیز انسان‌اند» تشکیل شده است.

در بخش اول نویسندگان با تاکید بر اهمیت این موضوع که باید به احساسات کودکان بها دهیم و ارزش بگذاریم توضیح می‌دهند زمانی که احساسات کودک شناخته و پذیرفته می‌شوند کودک هم احساسات خود را بهتر درک می‌کند و این موضوع در آینده هم به او کمک می‌کند. در ادامه این بخش نکات مهمی از جمله: استقلال کودک، نقش‌ها و لقب‌هایی که به کودکان تحمیل می‌کنیم و اثرات آن، دوستی‌های کودک، تغییر شخصیت و تغییر حالت و … به‌طور کامل بررسی می‌شود.

در بخش دوم با عنوان والدین نیز انسان‌اند نویسندگان درباره احساسات والدین و اهمیت آن توضیح می‌دهند. در بخش دوم به نقل از توضیحات دکتر جینات راهکارهایی برای برطرف کردن تضادهای بین والدین و فرزندان، اهمیت احساسات هر دو طرف، روش‌های مقابله با خشم، تطبیق دادن پیام با حالت روحی، بررسی انواع حالت‌ها، وقتی کلمات اثر ندارند، عمل و محدودیت‌های آن و … با ارائه راهکارها و شیوه‌های موثر توضیح داده می‌شوند.

یکی از نکات مهم فرزند پروری مسئله چگونگی خشم و کنترل عصبانیت والدین است که در بخش دوم کتاب به طور مفصل به آن پرداخته شده است.

مشخصات کتاب

  • نویسنده/نویسندگان: ادل فیبر، ایلین مزلیش
  • مترجم: گیتی ناصحی
  • ناشر: نی
  • تعداد جلد: 1
  • موضوع: کودکان
  • تعداد صفحات: 236 صفحه

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : faride

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار