ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب آقای چهار بیچاره 

 

 

«  آقای چهار بیچاره  »

 

 

 

آقای چهار بیچاره

 

 

 

همانطور که می دانید کتاب های مسعود لعلی به خواننده کمک میکند تا به شناخت بهتری از خود و زندگی برسیم.خواننده با خواندن کتاب های مختلف مسعود لعلی به زندگی امیدوارتر میشود و همجنین کتب مسعود لعلی به خودشناسی انسان کمک های ویزه ای میکند.دیگر نویسندگان و روانشناسان معتقد هستند که کلام و نوشتار مسعود لعلی معجزه برانگیز است.او با قلم زیبایش ، خوانندگان بسیاری را جذب کتاب های خویش میکند.

 

 

 

کتاب آقای چهار بیچاره دارای داستانی با موضوع خودشناسی است که با تکیه بر نظریة «انتخاب» و نظریة «اقتدار» نوشته شده است. نظریة اقتدار، نظریة شخصی نویسنده است و سعی در باز تعریف مفهوم قدرت و اقتدار دارد . بنیان‌گذار نظریة انتخاب، «ویلیام گلاسر» است. آموزش و یادگیری این نظریه به آزادی و اختیار شخصی خواننده در تمام جنبه‌های زندگی منتهی می‌شود و نور امید را در دل خواننده زنده نگه می‌دارد. این تئوری در طیّ پنجاه سال گذشته در قلمروهای مختلف مورد استفاده و آزمون قرارگرفته و نتایج پرباری داشته است.

 

 

 

مقدمه ی کتاب آقای چهار بیچاره :

داستان آقای چهار بیچاره جزو اولین داستان هایی است که از مدت ها قبل نوشتن آن ها را اغاز کرده بودم.اما درمورد کیفیت و چگونگی چاپ آن و اینکه مثلا به صورت یک مجموعه داستان باشد یا نه به نتیجه ای نرسیده بودم.تا اینکه در نهایت تصمیم گرفتم آن را در مجموعه کتاب های دنباله دار و قطع کوچپ قرار دهم که در فواصل زمانی مختلف چاپ و نشر گردد.امیدوارم بتوانم این مجموعه داستان ها را در یک مجلد به چاپ برسانم.این داستان را با نگاه به نظریه اقتدار و نظریه انتخاب نوشته ام.نظریه ی اقتدار ، نظریه شخصی ام است و در واقع تلاشی است در باز تعریف مفهوم قدرت و اقتدار که اولین بار در کتاب ملا نصر الدین زندگی خویشتنیم به آن پرداخته ام.دوستان برای آشنایی بیشتر با این نظریه به این کتاب مراجعه نمایند.

 

 

 

آنچه در پشت جلد این کتاب میخوانیم :

شما از یک آدم کوچک‌تر از خودت هیچ‌گاه متنفر نمی‌شوی. هیچ فرد کوچک‌تر از خودت رشک تو رفتار «پنج» نیست! «چهار» بودن توست! چرا به «دو» نمی‌گویی مصیبت؟ چرا رفتارهای «سه» تو را نمی‌آزارد؟

 

 

 

 

 

 

مشخصات کتاب :

عنوان کتاب : آقای چهار بیچاره

انتشارات : بهار سبز

تعداد صفحات : 24 صفحه 

 


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار