ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز جدیدترین کتابها کتاب چهار میثاق: كتاب خِرَد سرخپوستان تولتک نوشته دون ميگوئل روئيز دل آرا قهرمان

مشخصات کتاب کتاب چهار میثاق: كتاب خِرَد سرخپوستان تولتک نوشته دون ميگوئل روئيز دل آرا قهرمان نوشته دون ميگوئل روئيز

  • ناشر: ذهن‌آویز
  • تاریخ نشر: ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
  • شابک

    : 978-964-7390-95-8

  • زبان : فارسی
  • حجم فایل: 0.64 مگابایت
  • تعداد صفحات: ۱۳۶ صفحه

توضیحاتی درباره کتاب کتاب چهار میثاق: كتاب خِرَد سرخپوستان تولتک نوشته دون ميگوئل روئيز دل آرا قهرمان نوشته دون ميگوئل روئيز

درباره کتاب

این کتاب حاصل تجربیات و اندیشه‌های مردی است از تبار سرخپوستان آمریکای مرکزی، که باورهای بنیادی تولتک‌ها را به زبانی ساده با مثال‌های قابل فهم و طبقه‌بندی بسیار مفید و مؤثر به نسل‌های جدید ارمغان کرده، با این امید که رویای سیاره زمین را تغییر دهند.
چون در کتاب‌های کارلوس کاستاندا و در کتاب‌های پائولو کوئیلو هر دو از رویا سخن گفته می‌شود، لازم است که مشابهت‌ها و تفاوت‌های معنایی آن را یادآوری کنم. در آثار کارلوس کاستاندا رویابینی هنری است که جنگجو یا مبارز بااستعداد و در هر حال انسان پویا و تلاشگری که می‌خواهد علاوه بر تجربه زندگی روزمرّه، چیزی از ورای آن دریابد و پاسخ پرسش‌هایش را از طریقی یا طریقتی جویا شود، می‌تواند با تمرین و ممارست و با داشتن استاد مناسب، بر آن مسلط شود و از طریق آن به برخی از اهداف خویش در رسیدن به شناخت نایل شود.
در کتاب حاضر، دون میگوئل روئیز به چیزی اشاره می‌کند و آن را «رویای سیاره» می‌نامد که در کتاب سفر به دیگرسو اثر کارلوس کاستاندا، دون‌خوان آن را نوعی تعریف و توصیف از جهان می‌نامد و معتقد است که غیر از آنچه ما واقعیت می‌نامیم، واقعیت‌های دیگری نیز وجود دارند.
واقعیت این جهان را هندی‌ها «مایا» می‌نامند که هرمان هسه، نویسنده آلمانی، در داستانی به همین نام آن را به وجهی ساده توصیف کرده است. برای انتقال هرچه ساده‌تر منظور نویسنده این کتاب باید بگویم که او نه‌تنها معتقد است که واقعیت فعلی جهان حاضر را «توهّم» مشترک نسل‌های متمادی و میلیون‌ها نفر از افراد بشری در زمان حال شکل داده و می‌دهد، بلکه بر این باور است که می‌توان این «توهّم» مشترک را تغییر داد.

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار