ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز روانشناسی دانلود pdf هوش مثبت

دانلود رایگان نسخه pdf کتاب هوش مثبت اثر شیرزاد چمین
چگونه می‌توانید به توانایی حقیقی خود دست یابید

  • نویسنده : شیرزاد چمین
  • مترجم : فرناز فرود

 

ذهن شما بهترین دوست و همچنین بدترین دشمن شماست. خرابکار‌های پنهان ذهن، بدون آگاهی شما، مانعتان می‌شوند. پیامد این ناآگاهی، عظیم است. فقط بیست درصد آدم‌ها و گروه‌ها به توانایی حقیقی خود دست می‌یابند. بقیۀ ما با ایفای نقش سیسیفوس، وقت و انرژی حیاتی فراوانی را هدر می‌دهیم. با هوش مثبت، نه تنها می‌توانید درصد اوقاتی را که ذهنتان در خدمت شماست و به زیانتان عمل نمی‌کند، اندازه بگیرید، بلکه می‌توانید شرایط خود را بهبود بخشید. می‌توانید تعادل ذهن خود را به گونه‌ای پایدار تغییر دهید تا در نتیجه، به درصد بیش‌تری از توانایی‌ای که تا کنون به آن دست ‌نیافته‌اید، دسترسی یابید و به دیگران نیز در همین راه کمک کنید.

هوش مثبت
هوش مثبت

«هوش مثبت» در نهایت، در بارۀ عمل کردن و نتیجه گرفتن است. ابزار و راهکارهای ارائه‌شده، آمیزه‌ای از بهترین دستاوردهای عملی علم عصب‌شناسی، علوم سازمانی، روان‌شناسی مثبت و راهنمای کو – اکتیو (همپو) را در بر می‌گیرند. من طی سال‌ها کار و تجربه در مقام مدیر عامل دو شرکت و سپس راهنمایی صدها مدیر عامل دیگر، گروه‌های اجرایی ارشد آن‌ها و گاه خانواده‌هایشان، این ابزار را کارآمدتر کرده‌ام. لازم بود این ابزار بتوانند در مدتی کوتاه‌تر، تأثیری ژرف‌تر بگذارند تا برای زندگی‌های پرمشغلۀ امروز مناسب باشند. برخی از این شیوه‌ها، در کم‌تر از ده ‌ثانیه به نتیجه می‌رسند. پیشنهاد می‌کنم توقع خود را از این کتاب بالا ببرید. اگر چه همۀ داستان‌های این کتاب را به منظور روشن‌تر و کوتاه‌تر شدن، به شکلی ساده بیان کرده‌ام، اما آن‌ها بر اساس تجربه‌های واقعی مراجعه‌کنندگان من هستند. اگر تجارب کسانی که پیش از شما همین مسیر را رفته‌اند، مبنایی قابل قبول باشد، می‌توانم بگویم مطالب این کتاب می‌توانند زندگی‌تان را دگرگون سازند و گروه یا سازمان شما را زیر و رو کنند. خواهش می‌کنم به دستاوردی کم‌تر از این، راضی نشوید.


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : faride

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار