ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز روانشناسی شیرجه زدن در چشمه زندگی

pdf کتاب شیرجه زدن در چشمه زندگی اثر تینا سیلیگ نشر میلکان

شیرجه‌زدن در چشمه‌ی زندگی یک کتاب انگیزشی نوشته تینا سیلیگ است. این اثر درواقع یک کتاب راهنما برای اجرای ایده‌هایی است که در سر دارید. چه ایده شما ایده کارافرینی باشد یا ایده تشکیل یک گروه هنری و… درباره کتاب شیرجه‌زدن در چشمه‌ی زندگی تینا سیلیگ معتقد است برای این که ایده‌هایتان را در آینده نزدیک عملی کنید سه عنصر حیاتی لازم دارید، اول رویکرد ذهنی درست و پیش‌قدمانه که شما کمک می‌کند تا دنیا را مکانی پُر از فرصت‌های مختلف ببینید. دوم مجموعه‌ای از ابزارهای ویژه برای حل‌کردن مشکلات و بهره‌بردن از فرصت‌ها، سوم، نقشهٔ راهی مشخص، برای از الهام به عمل رسیدن. او در کتاب شیرجه زدن در چشمه زندگی، چهارچوبی برای جامهٔ عمل پوشاندن به ایده‌های‌تان ارائه می‌کند. او ابتدا مفاهیم مورد نظرش را توضیح می‌دهد و سپس داستان‌هایی را برای تجسم‌بخشیدن به آنها می‌آورد. در قسمت نتیجه‌گیری هر بخش هم، پروژه‌هایی را تعیین می‌کند که می‌توانید برای تقویت مفاهیم انجام‌شان دهید.این پروژه‌ها سهمی مهم در کسب تجربه دارند و پله‌هایی برای طی‌کردن مسیرِ بین ایده‌ها و عمل هستند. سیلیگ در فصل اول کتاب درباره خلاقیت، کارافرینی و نوآوری حرف می‌زند و در فصل‌های بعدی چرخهٔ نوآوری را تشریح می‌کند و دوباره سرهمش می‌کند. در آغاز هر فصل (تخیل، خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی) داستانی مطرح می‌شود که زمینه را برای بخش‌های بعدی مهیا می‌کند.

خواندن کتاب شیرجه‌زدن در چشمه‌ی زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

تمام کسانی که در سر فکر و ایده‌ای دارند و نمی‌دانند چگونه باید آن را به مرحله عمل برسانند، می‌توانند از این کتاب راهنمای کارآمد استفاده کنند. زندگی اسکات هریسون آشفته‌بازاری تمام‌عیار بود. وظیفهٔ او ترغیب دیگران برای رفتن به کلوبی شبانه و نوشیدن تا حد ممکن بود. او پس از ده سال تبلیغ‌کردن برای این کلوب کاملاً بدبخت شده بود و آدم‌هایی دوروبرش را گرفته بودند که به آن‌ها دستهٔ درب‌وداغون‌ها می‌گوید. او در سخنرانی‌اش در استنفورد گفت… .

 

شیرجه زدن در چشمه زندگی
شیرجه زدن در چشمه زندگی

 

 

مشخصات فنی

  • نویسنده/نویسندگان: تینا سیلیگ
  • مترجم: سارا پورحسنی
  • ناشر: میلکان
  • تعداد صفحات: 176 صفحه
  • موضوع: روانشناسی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : faride

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار