ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز Uncategorized برگمان به روایت برگمان

مشخصات کتاب

نوسندگان: تورستن مانس، استیگ بیورکمن، یوناس سیما

مترجم: مسعود اوحدی

ناشر: سروش

کتاب «برگمان به روایت برگمان» مجموعه مصاحبه‌هایی است که چند فیلمساز با این فیلمساز بزرگ انجام داده و ماحصل آن را به صورت کتاب منتشر کرده‌اند. سینماگرانی که در کتاب حاضر با برگمان به گفت‌و‌گو نشسته‌اند، این حقیقت ساده را به خوبی دریافته‌اند که سخن گفتن از تجربه یگانه سینمای برگمان کار دشواری است؛ از این رو در پرسشهای خود سینماگر بزرگ را به تأمل در شخصیت انسانی و هنری خود واداشته‌اند، به این امید که روایت برگمان از خویشتن و چشن اندازی که از زندگی و هنر خویش دارد، اندیشه آن تجربه یگانه را دست یافتنی‌تر کند.

«برگمان به روایت برگمان» هنوز مهم‌ترین کتابی است که درباره این هنرمند بزرگ به نگارش درآمده است. با آنکه کتاب، از برگمانِ این سال‌ها سخن نمی‌گوید، اما بررسی آثار اخیرش نشان می‌دهد که سینمای امروز او نیز همچنان بازتاب ذهن و نگاره‌های خیره کننده آن دنیای برگمانی است که در همه ابعاد خود در این کتاب تصویر شده است.

در بیان زندگینامه این فیلمساز بزرگ آمده است که اینگمار برگمان، چهره‌ای که بیش از چهل سال بر سینمای سوئد تسلط داشته است، یکی از معتبر‌ترین کارگردانان، نویسندگان تاریخ سینمای جهان است. یکی از موثر‌ترین جلوه‌های آثار برگمان، احساس او نسبت به رنج‌ها، اضطرار‌ها و طبیعت خاص جنس زن به خصوص در آثاری مثل «خیلی نزدیک به زندگی»، «سکوت» و «پرسونا» است.

یکی از جذابیت‌های کتاب حاضر این است که به سبک پرسش و پاسخ تدوین شده و نویسندگان آن سعی کردند بدون هیچ دخل و تصرفی تمام صحبت‌ها و نظرات این فیلمساز بزرگ را بیان کنند.

 

برگمان به روایت برگمان
برگمان به روایت برگمان

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : faride

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار