ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز Uncategorized دانلود کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها

 

 

کتاب هنر رهایی از دغدغه ها

در کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها نویسنده سعی دارد روشی نوین برای خوب زندگی کردن را به ما بیاموزد . در این کتاب می آموزیم که چگونه ببازیم و رها کنیم میلاد بشیری با ترجمه روان خود مطالب این کتاب را به شکل جذاب و غافلگیر کننده ای برای خواننده به تحریر درآورذه است . کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها به این موضوع اشاره دارد که در زندگی واقعی چیزی به نام رهایی از دغدغه ها وجود ندارد .یعنی آدمی باید همیشه دغدغه چیزی را داشته باشد .این ذات انسان است که همیشه به چیزی اهمیت بدهد . شاید بپرسید پس دغدغه چه چیزی را داشته باشیم ؟ مارک منسن نویسنده این کتاب با آوردن مثال های مختلف از زندگی افراد مختلف مفاهیم پیچیده ای را با نثری روان به خواننده منتقل می کند .از طرفی چون در این کتاب نویسنده بخشی از زندگی خودش را هم به تحریر در آورده است خواننده با کتاب احساس نزدیکی می کند. کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها مفاهیمی مثل رنج ، درد ،دغدغه ،و مرگ و زندگی را به صورت واقعی روایت و واکاوی می کند .در این کتاب می آموزیم که چگونه روی همه چیز به جز مهم ترین ها خط بکشیم .

جملاتی از کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

مشکل واقعی این است: جامعهٔ امروز ما از طریق عجایب فرهنگ مصرف‌گرا و شبکه‌های اجتماعی و خودنمایی و هی ببین زندگی من خیلی از زندگی تو جذاب‌تر است و… نسلی را پرورش داده که عقیده دارد داشتن تجربیات منفی‌ای مانند اضطراب، ترس، گناه و… اصلاً خوب نیست. منظورم این است که اگر به خبرمایه (فید) فیس‌بوکتان نگاه کنید، می‌بینید همهٔ کسانی که آنجا هستند اوقات فوق‌العاده خوبی دارند. هشت نفر این هفته ازدواج کرده‌اند، شانزده‌ساله‌ای در تلویزیون ماشین فراری برای تولدش هدیه گرفت، یک بچهٔ دیگر با ابداع برنامه‌ای برای دستمال توالت و تجدید خودکار آن در صورت تمام شدن، دو میلیارد دلار پول به جیب زده است.

مشخصات کتاب :

عنوان : هنر ظریف رهایی از دغدغه ها

نویسنده :مارک منسن

مترجم : میلاد بشیری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار