ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز شعر فارسی نسخه pdf کتاب اسب را در نیمه دیگرت برمان

نسخه pdf کتاب اسب را در نیمه دیگرت برمان اثر عطیه عطارزاده

مجموعه شعر «اسب را در نیمه‌ی دیگرت برمان» سروده‌ی «عطیه عطارزاده» است. این مجموعه ۵۷ شعر را دربردارد. «نیمی از خودت را پاک کن»، «زبان زنده‌ی جاوید»، «التنور الشعر»، «عروسک کوکی»، «مانده به انفجار»، «در باب بلوط»، «به روز الست»، «جنگ ز خون توست»، «مرگ در وقت شیهه کشیدن»، «در ستایش بوها»، «پوست می‌کنم»، «در نبودن است که…» و… عنوان شعرهای این مجموعه است.

شعر «کالبدشکافی» از این مجموعه را با هم می‌خوانیم: «چشمش بزرگ بود/ برای دیدن اشیا آن‌طور که ما نمی‌دیدیم/ لب‌های عجیبی داشت/ چیزی میان کلاغ و زنی که کودکان مرده شیر می‌دهد/ پوست صورتش را که کندیم/ جوی‌های شیر و عسل به راه افتادند/ نهنگ زاییدند و گفتند:/ باید خودتان را مثل کرم مثله‌ای ترمیم کنید/ و تا ابد به خزیدن ادامه دهید/ و ما به حرف مرده‌ای مشکوک به تمام نشدن/ تا ابد به خزیدن ادامه دادیم.» مجموعه شعر اسب را در نیمه‌ی دیگرت برمان، از سوی نشر «چشمه» منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

اسب را در نیمه دیگرت برمان
اسب را در نیمه دیگرت برمان

درباره ی نویسنده کتاب

عطیه عطار‌زاده شاعر، نویسنده‌ و دانش‌آموخته‌ی سینماست و کتاب راهنمای مردن با گیاهان دارویی اولین رمان اوست. «اسب را در نیمه دیگرت برمان» و «زخمی که از زمین به ارث می برید» مجموعه اشعار عطارزاده هستند.

او در کنار نوشتن، تجربه‌ی مستندسازی دارد. او در نقاشی هم تجربه‌های گسترده‌ای دارد و نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی اجرا کرده است. عطیه عطار زاده در مصاحبه‌ای عنوان کرده که اهل کار با مدیوم‌های مختلف به‌طور هم‌زمان است. در واقع هر وقت در کار با مدیومی به بن‌بست می‌رسد بلافاصله مدیوم را عوض می‌کند و کار را ادامه می‌دهد. از نظر او مهم ساختن دنیای درونی است و نقاشی، نوشتن و فیلم ساختن صرفا ظواهر کار هستند که البته شاخصه‌های متفاوتی دارند، ولی جان‌مایه‌شان یکی است.

مشخصات کتاب

  • نویسنده/نویسندگان: عطیه عطارزاده
  • ناشر: نشر چشمه
  • تعداد جلد: 1
  • موضوع: شعر نو پارسی
  • تعداد صفحات: 103 صفحه

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : faride

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار